Snart

Börjar om exakt 16 minuter nu, nervöst som satan. Nu e jag uppe på morsans jobb och framför hennes dator. Vi gick hit efter att ha lunchat tillsammans. Det där med sushi är uppenbarligen inte min grej. Shit ad jag inte gillade det. Åt nudlar och något istället. Underbart att mamma jobbar så oerhört nära, bara att sitta här och vänta innan jag börjar istället för att stå och skämmas någonstans. Det känns bra nu iallafall men vem vet hur det kommer kännas om någon månad eller två. Kanske vill kräkas på henne då. Det lär märkas i vilket fall som helst. Snart kanske det är dags för mig att gå ner och upp i grannporten till skolan. Sheisse. Men det kommer nog att gå bra. Eller vadå nog att det det kommer gå bra. Klart att det kommer gå bra! Ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0