Simmning

Shit, jag försov mig imorse. Inte lite heller, fick en halvtimme på mig att välja kläder, sminka mig och hela skiten, värsta paniken. Så jag tog bara och slängde på mig ngt snabbt som fan, men enligt Jossan (mer sen) så såg jag as bra ut. Jag tackar och tar emot. I plugget så skulle vi leka ngn lek för att lära känna varandra bättre. Fick en lapp som det stod en fråga på och sedan skulle läsa upp högt och svara på. Fick höra andras frågor som jag tyckte typ var as lätta och gärna hade svarat på. Själv fick jag den som var : Vilken musik skulle du ha på hemma om du skulle ha en dejt hemma. Eller nått sånt där. Svarade Takida, dyrkar ju dem så vad annat lixom. Nej herre gud, sjukt tråkig fråga. En kille fick vem han ansåg vara Sveriges roligaste person. Hade oerhört gärna svarat på den. Lillbrorsan är klart! Hur mycket jag än kan skratta åt saker Betner eller Glans säger så är han alltid roligare enligt mig. Sitter fortfarande och flinar åt något han berättade igår. Om hur han reagerat in för hela klassen när de fick reda på en lärare som de skulle ha. Många skulle ha fått det så att föräldrarna blev helt förstörda och as sura, men han får fram allt på ett så bra sätt så hela familjen bara garvade istället. Underbart.

Efter skolan drog jag mig dock mot simhallen i jakan, skulle simma några längder hade jag tänkt och så blev det också. Jossan messade dock och de va as länge sen jag träffade henne så drogs lite mellan att träffa henne först och simma sen eller tvärt om. Blev dock så att jag träffade henne efteråt eftersom jag antagligen inte hade kommit iväg och simmat annars. Det var för övrigt jätte skönt. Blev 1,5 -2 km sammanlagt skulle jag tro. Väldigt skönt att inte bli genom svettig då man faktiskt tränar i vattnet o.O Sen blev det till att möta Jossan iallafall, det var lite kul för hon kände inte igen mig för fem öre ibörjan med tanke på att min klädstil har förändrats rätt ordentligt sen vi träffades sist. Men jag trivs såhär faktiskt.


Här har vi ju mig. Jossan ville ta bild för hon tyckte jag hade så fina kläder. Jag tackar och tar emot. Men med tanke på att jag simmat och så innan vill jag helst inte visa fejset utanför Järfälla. (Internet är ganska stort) så ha överseende.





Igår var jag ute och promenerade i ca 45 minuter också. Det börjar arta sig med min träning o.O


Kommentarer
Postat av: Sofi

haha det e bra att du simmar gumman ;) :p

2008-08-19 @ 18:12:51
URL: http://sofiig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det svårt att sminka säj på moronen på halv timme?

2008-08-19 @ 20:11:20
Postat av: jossan

Haha, att träffa dig idag var underbart! <3 Det är bara att sno bilden nu gumman! Jag får ta och hjälpa dig med en header någon dag och fixa bloggen! :)

2008-08-19 @ 21:10:06
URL: http://yossie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men den där anonyma männskan verkar vara ett riktigt nöt som inte kan läsa heller xD

hur får man "välja kläder, sminka mig och hela skiten" till att bara sminka sig??

idjuuut xD

stava kan männskan inte heller... xD säj.. moronen.. halv timme? SIG MORGONEN och EN HALVTIMME. chaises.

Bra att du tränar iaf. :) Takida e helt ok. Fast inte curly sue den e överdriven xD

2008-08-19 @ 22:50:23
URL: http://kn1v.blogg.se/
Postat av: Johanna

och jaa jag vet att det stavas idiot och människan, :P

2008-08-19 @ 22:50:57
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0