Simmning igen

Kan omöjligt ens ha simmat 1 km sist jag va iväg. Helvete asså. Kändes som att jag aldrig slutade simma men kom ändå bara upp i 20 längder = 500 m. Det va väll ändå rätt okej, med tanke på att jag e en fd rökare som inte tränat på hur många år som helst. Men nu e det ju som sagt ny skola och nytt liv. Som jag skrev i det där pappret jag skulle lämna till Anna till vårt samtal idag : Jag ska gå från skolkande idiot till en smart pluggis. Här kommer det värsta jag har till och med lyckats hitills! Matten yuckte jag ju va as rolig och nu när jag köpt en sån där special räknare kommer det nog bli ännu roligare, kanske ska sätta mig en stund sen. Fy fan va galet det låter, jag sätta mig och plugga nästan frivilligt. Galet. Måste dock ta och försöka sätta mig med franskan. Shit, de e ju så svårt men just därför. Ska lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0