Sentimental

Gårdagen var rätt så jobbig faktiskt. T messade och jag blev alldeles förstörd. Får mig bara att börja tänka på han igen. Inte för att det går en dag utan att jag tänker på honom men det fick tankarna att flyga iväg ännu mer. Var glad att jag fick det när jag ändå hade kompisar över. Vem vet hur förstörd jag blivit annars. Men det kom inte några tårar alls den här gången. Det känns jätte bra. Hade redan fått tårar i ögonen tidigare på kvällen när jag kollade på videon till Cancer med MCR. Lägger in den sen så förstår ni nog säkert varför jag fick det. Jag har väldigt lätt att bli sentimental och tårögd för mindre saker. Så ha överseende.
Hade sammanlagt 3 kompisar över igår men de gick om varandra, när Dessi skulle gå kom Jojjo och Cattis. Hade jätte trevligt med allihop. Kärlek till er alla =)

Tidigare på dagen vid typ 3-4 tiden så gick jag och la mig i soffan för att kolla på tv. Jag somnade och vaknade igen vid 6 tiden. Känndes lite fel. Måste ju verkligen börja sova rätt nu så jag är i fas till när skolan börjar. Borde kanske vara mer nervös för att börja ny skola än vad jag igentligen är. Har ju bytt va blir det nu 5-6 gånger så det känns relativt enkelt faktiskt. Har hört att Jensen ska vara en snobb skola dock. Men det sa folk om vittra också och den tyckte inte jag var så jätte snobbig. Beror väll på vilka människor man umgås med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0