Paus

Gårdagen spenderade jag ute på Arnö tillsammans med mamma, pappa, lillebror, Lotta, Leffe, Emil och Frida. Smygstartade lite med kräftorna, fy satan vad gott det var. Mycket trevlig kväll på det hela taget faktiskt, lite trist med regn dock men det är sånt som händer. Inget att klaga över med tanke på hur oerhört bra väder det har varit senaste tiden. Regnet behövdes nog för att allt inte ska torka ut totalt. Det uppmärksammades också relativt ordentligt att jag inte kan vissla. Vi satt under efterätten och så satt verkligen alla och visslade och busvisslade, själv så kan jag varken eller. Lite små störande när jag satt och verkligen försökte få fram lite ljud men det kom inget. Alla fick sig ett gott skratt iallafall och det kan jag leva med. Var väldigt trött framåt 12 tiden så jag bestämmde mig för att lyssna på min kropp och gå och lägga mig. Det var ett tag sen men satan va skönt det var, en god natts sömn räcker nog rätt så långt. Nu har vi kommit hem iallafall, bror och far åker till Polen imorn så de håller på att packa. Mor är någonstans och läser/sover. Själv så sitter jag bara här och kämpar emot att somna igen. Sheisse, inge bra att sova så här mycket tror jag.


Efter mycket om och men har jag bestämmt mig ordentligt iallafall, nu får det vara nog. (Lite hjälp från kompisar och mamma men det är fortfarande min vilja i grund och botten?) Nej men iallafall, jag ska ta en total paus från killar över huvud taget. Mina kompisar kommer jag fortfarande träffa och prata med och så, men ska inte gå på "dejter" och hålla på och så när jag är på fest och är onykter. Det får räcka nu, har ju aldrig mått direkt bra av det mest bara något som jag inbillar mig, men mina ögon är nu öppnade och jag ska ta och plåstra ihop mina sår och inte göra dem ännu djupare så det behövs sys istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0