Nyklippt mm.

Vaknade tidigt imorse, känndes väldigt skumt. Klockan var väll typ 8 eller något men jag gick upp och hämtade min telefon som jag glömt på övervåningen. När jag såg vad klockan var blev jag dock helt förstörd och gick och la mig för att sova igen! När jag senare vaknade "på riktigt" så hoppade både Obolo och Rubarth upp i sängen så jag fick ta och mysa lite med dem innan jag gick upp. Chattade lite med Milla då och vi bestämmde att vi skulle träffas senare på dagen för en fika. Fick dock ngt ryck när jag satt och pillade mig själv i håret när jag märkte hur hemska toppar jag hade så det va bara till att klä på sig, sminka sig och åka till Jakan för att få dem klippta. Eftersom att jag inte är så rik och relativt impulsiv så blev det en elevklippning på hair academy. Eftersom det bara var topparna som skulle klippas och ingen ny frisyr så kändes det jätte bra.

Vid halv fyra så tog jag tåget in till stan för att möta upp Milla och Chris. Jätte roligt att få träffa på dem igen, få höra det nya efter vad som hänt där nere i Karlskrona (de va dt va). Vi satte oss på ett cafè och jag fick kaffe och så råkade jag väll röka en cigg eller två. Fy skam på mig! Vi gick senare iväg från fiket och självklart så började det ös regna. Vi gick längs drottninggatan mot gamla stan och va typ mitt emellan gamla stan och centralen och bestämmde oss för att försöka ta oss till Gamla stan tunnelbanan.  Dålig Idè vi gick fel och såg ut som blöta hundar när vi kom fram till Tbanan. Kändes som det var dags att ta adjö då, de ville ju hem till sig och byta kläder och de va samma här. Satt blöt som en fisk på tåget, men hade lite tur ändå. Fick sällskap av mamma från Karlberg. =)

Kommentarer
Postat av: Kim :)

haha, ja visserligen jävligt många sprutor hadde han tagit och sen blev han mördad eller så sköt han sig själv...

2008-08-04 @ 20:26:35
Postat av: Kim :)

Frästen blev håre snyggt? :D

2008-08-04 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0