Mikaela majs?

Jag kom innan klockan ett in till klassrummet, men kändes ändå som om jag vore försenad med tanke på hur många det var som redan va där. Det var dock inte värsta grejen eftersom att det fanns de som var försenade " på riktigt". Skönt. Som det nog märktes i det tidigare inlägget så var jag något nervös. Hade jag dock inte behövt vara, det var ingen fara alls. Kan inte berätta så mycket om den nya klassen. Det med tanke på att jag inte har någon aning om vad jag ska säga. Har lite svårt med namn men kommer ihåg Rebecka iallafall. Hon satt bredvid mig i den där ringen och vi skulle intervjua varandra och sen berätta om den andre för resten av klassen. Eftersom jag vart så oerhört spänd innan så blev det här som att jag började slappna av, vilket innebar att jag satt och garvade. Hon skrattade också, tack å lov annars skulle det vart oerhört pinsammt men det gick verkligen inte att hejda. Vi fick fram vettiga svar från varandra iallafall. Sen skulle vi också säga våra namn och en maträtt vi gillade som började på samma bokstav som vårt namn. Oerhört konstigt men det är väll bara att acceptera. Jag blev Mikaela majs i vilket fall som helst. Suck >.< När vi slutat så tog jag tunnelbanan till odenplan för att träffa Dagny och Isabelle. Isabelle går i min skola men 2:an har inte träffat henne förut men det var intressant. As rolig brud och det va as kul att få snacka lite med Dagny igen. Nu blir det till att kolla på Eli Stone. (har kollat klart på gossip girl) Iallafall kommer nog mer om skolan sen iallafall ^^


Kommentarer
Postat av: frida

haha, fan va jag garvade(gud va kul det var, gud va jag skratta;P). mikaela majsXD

2008-08-19 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0