Långpromenad

Vaknade tidigt imorse, rätt så skönt faktsikt, det gäller ju att ställa om till när skolan börjar också. Och även om jag kommer gå Jensen och bara gå i skolan halvdagar tror jag att jag ändå kommer försöka lägga mig i hyfsad tid och sådär. Mår ändå bättre av att komma upp. Iallafall så bestämmde jag mig för att gå ut och promenera. Det va så totalt underbart, jag hade bara mig själv och min musik i öronen. Luften var frisk och det luktade skog när jag gick där. I mina ögon är sånna ögonblick svåra att klå. Hade jag bara suttit hemma så hade jag väll bara tänkt på en massa skit och blivit deppig, nu tänkte jag på skiten men det känndes ändå bättre att vara ute och gå. 2 timmar va jag ute allt som allt. Hamnade i något villaområde i jakan där jag virrade runt som en galning. I ena sekunden va jag vid görveln och sen typ 20 minuter senare efter en jävla massa irrande och virrande va jag vid Pad Thai restaurangen som ligger precis vid järnvägen. Jag fatta 0 men från Pad Thai va det ju bara att gå längs den där stigen vid järnvägen och det  känndes jätte skönt, då visste jag ju vart jag var!

Bestämmde mig sedan för att sätta på lite kaffe och sätta på en film. Jag hade för mig att kaffe skulle göra så att man piggnade till. För mig blev det motsatt effekt, jag somnade och höll på att missa tandläkartiden. Hade tur ändå och hann med den, inga hål och väldigt fina tänder enligt honom. Jag tackar och tar emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0