Lång dag

Det blev till att gå upp tidigt, började 8 så det blev till att åka med 12 över 7 tåget. Jublar verkligen över att behöva gå upp före 6. Suck. Idag började lektionerna på riktigt iallafall. Eller påriktigt kanske är att ta i, vi fortsatte leka meningslösa namnleker men nu fick vi även gå igenom mål ch betygskriterier för kursen. GAH vad jag känner mig slut på det. Visst det är väldigt nödvändigt och så men ändå. Jag har iallafall tröttnat. Hade iallafall första Historia lektionen idag. Det var ändå intressat tyckte jag för vi elever fick va med och bestämma vilka ämnen inom historian vi skulle ta upp. Självklart blev det Ryssland/Sovjet för mig, har vart helt fast i det sen jag såg Anastasia när jag var 7 år eller något. Liten var jag iallafall.  Sen  ville hon att vi skulle skriva en g, en vg och en mvg fråga.

man skulle lixom skriva en g en vg och en mvg fråga. Min mvg fråga knäckte !

Varför är ryssland i "fejd" med övr. europa? vad var utlösande och vad har konsekvenserna blivit?

Sen knäckte jag på Svenskan också. Woohoo. Naturkunskapen va det ock värre med. Verkligen inte intresserad.
Efter skoldagen blev det prat med folk från berga. Vill ju fortfarande hållas uppdaterad, har ju fortfarande en massa vänner där. Sen ville jag ha sällskap medan jag roddade också. Är inte jätte haj på stan än så länge. Även om jag vart 08 hela livet men ändå. Handlade en as snygg tröja iallafall. De som träffar mig imorn kväll får se =) Då ska jag träffa Milla och Chris sen kanske gå ut på krogen. Vi får la se. Senare drog jag till sumpan och hämtade barnen och vaktade dem. Hade det verkligen as trevligt tillsammans med de 3. Låg och mös med Ebba och Edvin i soffan till bolibompa. Gillade faktiskt det som va på, brukar inte göra det men nu va det ju Emil. Efter mycket "julklappar", vatten och lek så fick jag och mamma åka hem, när faster och Per kom hem. Skönt va det för min kropp ville hem och vila. Själen också för den delen.

Väl hemma så fastnade jag såklart här framför datorn. Det här inlägget har (hör och häpna) tagit mer än en timme att skriva. Kanske för att jag är så populär och måste vara social på msn. Hamnade ju i värsta härliga nostalgitrippen tillbaka till vittra med Jojjo så det va värt det. Fy fan vad med skit som hände, och så små vi va, och barnsliga. Fy fan va kul det va xD

Berättat för henne att jag träffat på en lärare från vittra tiden,

Mikaela - säger:

haha ja jag gick fram och hälsade, för att se om han kom ihåg xP och de gjorde han ^^ men fick värsta flsh backen av när vi satt där nere vid gympasalen typ hela tiden xD tror de va du och jag som stack typ as ofta i mitten av lektioner xP


Johanna , Kn1v.blogg.se , || M jpr 08 säger:

hahah jaa det var du och jag som stack .. haha och det var du o jag som aldrig jobbade på EA o du jag som alltid fick göra allt av projekten i sista minut för att vi satt där nere o spelade kort hela tin.

Vill egentligen kopiera in hela konversationen för de va så jävla roligt. Om tältet och bajset och allt xD men vem pallar läsa? ^^


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahhaa tältet o bajset... klassiska moments :D <3

2008-08-23 @ 11:29:16
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0