Kompis ^^

Sitter här framför datorn, as fint väder ute så snart ska jag väll gå ut och lägga mig å sola igen. Tänkte bara blogga lite först om min gårdag som jag tillbringade inne i stan. Shoppade gärnet för fan. Skor på skopunkten, 3 för 2 så det blev 3 par skor. 700.- skor men de va det lätt värt! As fina :D Sen blev det toppar, jätte söta. Kan lägga ut bilder sen när jag har tagit dem. Det blev också ett halsband och ett diadem. Vette fan vart diademet tat vägen nu men lär väll hitta det sen ^^ Nu sitter jag iallafall nere på lanet, Västergårn för att vara exakt och är hundvakt åt kompis. Lär bli ett jävla drag ikväll asså, Party Party, eller inte >.< ensam hemma kväll men det behövs. Ska bli jätte skönt att bara sitta glo på en rulle och bara andas. Tänka och ta det lugnt. Känns jävligt bra. Kan jag iallafall säga, fast jag inte vill ngt hellre än att han med stort H ska vara här. Skulle inte kännas så ensamt då. Men jag ska gå vidare. Men måste ju ut och  sola för fan. Snart kanske solen försvinner eller något! GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0