Kaffe och Krök

Fika med Milla och Chris igen. Tycker det är så härligt att ha några människor omkring mig som tar tag i saker och ting, med många av mina kompisar så pratar vi mycket om att gå och ta en fika men sen blir det aldrig av. Med de här två så blir det av, och de e ju så mysigt att bara sitta med några bra kompisar prata skit och dricka kaffe. Kolla på alla människor som går förbi och bara skratta och ha trevligt. Nu förtiden är det som att det bara går att ha roligt om vi dricker eller e elak mot annat folk. Det finns dock dem som det går att ha trevligt och kul med utan att det ska behöva vara så. De är få, men de är i mina ögon de små guldkornen som förgyller min vardag.

Efter att kaffet var uppdrucket så drog vi oss till Mc Donalds, jag blev hungrig som satan. Det blev en QP meny, det va verkligen jätte gott. Medan jag satt där och åt kollade jag runt på folket omkring mig. Det var lite barnfamiljer och tonåringar och sen längst bak satt det en herre lutad mot väggen med öppen mun och såg ut som en riktig pundare. Tyckte det inte känndes så  jätte bra med tanke på alla barn som ändå sprang omkring och lekte dåligt inflytande och han måste vart påtänd eller något. Märktes ordentligt när jag såg honom utanför sen. Iallafall så bestämmde jag mig för att prata med personalen för jag tyckte inte det var trevligt alls. De gick och kollade på honom och gick sen och hämtade tre stycken gigantiska väktare. När vi gick därifrån några minuter senare så stod det typ 2-3 till gigantiska väktare där. Ojdå.

Hemma hos Milla och Chris i Fruängen började krökandet. Hade jätte roligt. Träffade Sofi mfl inne i stan senare. Irrade runt på Stureplan som galningar för att hitta dem och det var ju totalt omöjligt att få kontakt med någon där inne via telefonerna heller. Nätet var överbelastat och allt va de nu va. Galet! Träffade dem sen på plattan iallafall där vi mest bara pratade strunt. Jätte trevligt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0