Jobb

Fick reda på igår att de behövde hjälp att jobba idag. Så det fick ju bli så, farsan kom ner och väckte mig tidigt, klockan var typ halv 8 totalt borta när jag gick upp. Pratade som om jag var onykter på morgonen lixom. Helt galet. Sov i bilen på väg till jobbet sen och det dröjde ca en timma när jag väl va där att vakna till också. Hade världens roligaste arbetsuppgift också. Stå och borra hål i saker hela dagen. (Nu stör bror min mig som satan och kastar kuddar och läser högt om vad jag skrivit hitills. Skulle inte förvåna mig om han ber mig laga mat snart, inte än verkar det som dock då han fick för sig att duscha, jag här ute får höra hans underbara sång sjunger Eye of a tiger och lyckas på något vänster få in ordet panda i den sången. Fråga mig inte hur det gick till bara.)

Helt slut i benen är jag i vilket fall som helst trött i benen. Stått hela dagen. Suck. Aja mer gossip girl. Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0