Gah.

Hade så jävla svårt att somna igår. Blåsten tog i princip tag i fönstren och slet i dem och kastade stora vetten hinkar på dem. Ett sånt jävla liv. Brukar normalt kunna sova ändå men jag vet inte vad det var nu, låg bara uppe och tänkte. Och låter jag tankarna skena iväg en gång så går det nästan inte att få stopp på dem. Somnade väll kanske framåt 3 tiden men vaknade igen vid 6 utav att jag på något vänster lyckats få igång TVn. Var dock tvungen att gå upp vid halv 8 för att hinna med läkarbesök. Åkte sedan till ONOFF och handlade present till min kära vän som fyller år imorgon. Eftersom klockan var så pass tidigt på morgonen hade affärerna självklart inte öppet så jag satte mig på donken och drack en kaffe. Behövdes det också. Kunde dock pruta lite på priset, känner mig duktig x) Resterande delen av dagen har jag suttit, tänkt och planerat lite inför framtiden. Känndes dock relativt deprimerande så jag gick över till Emily och pratade lite skit med henne och Felicia. Känndes jävligt bra faktiskt, att komma ut lite, även om vädret är skit så tycker jag verkligen om att vara ute och gå. Få frisk luft och bara andas. Kanske ska ta och skaffa hund eller ngt.. Eller inte, stackars katterna! o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0