Fu

Sitter nu här efter en lång dag och natt. Det har hänt så mycket så jag vet inte riktigt hur det ska gå att få ihop. Får väl bli kortare saker men vill heller inte bara rabbla upp vad jag har gjort. Det visar sig väl när jag väl börjar.
Vaknade gjorde jag igår vilket fall som helst, började med att dra datorn till mig och sätta på ett avsnitt av gossip girl. Är totalt fast i det där programmet. Eftersom att jag aldrig kommer hamna där själv så är det rätt kul att se på, för vad jag har hört från en lie mindre stureplansdiva idag e det lite grann åt det hållet. Lite överdrivet kanske men jag gillar programmet i vilket fall och jag träffade en stadsbo inne i stan idag. Hade det jätte trevligt där vi satt på stureplan och fikade. Satan vad jag kan prata när jag väl kommer igång, och den här bruden fick jag sånt vettigt utbyte med. Hade det verkligen jätte trevligt. Får se hur det blir till helgen, efter chocken som jag fick igår över mitt eget beteende och började tänka och sånt så gick jag upp till mamma och väckte henne. Grät några mindre tårar och sa att jag skulle följa med ner till landet i helgen. Nu vet jag inte riktigt hur säker jag är på om jag vill det, sista veckan innan skolan börjar och har möjlighet att träffa en tjej som går i skolan jag ska börja på i höst. Men vi får se, det är beroende på hur mycket jag orkar med och vill. Skulle vara skönt att bara komma ner till landet och ta det lugnt också. Det lär visa sig, var lite barnvakt igår också. Det var jätte roligt att vara med de små barnen. Hämtade Edvin och Ebba på dagis och sedan drog vi oss till Evelinas fritids/skola hon har ju blivit så stor nu och börjar sex års. Lill flickan har blivit stor. Dags att sova, upp tidigt och jobba imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0