Bio och besvikelse

Det var planerat att jag skulle vara hemma igår. Mamma skulle ha gäster över och ville att jag skulle vara hemma också för deras barn kanske skulle komma över. Detta hade jag dock totalt glömmt bort när Sofi ringde och frågade om jag ville följa med på bio. Det var en film som heter I taket lyser stjärnorna som är baserad på en bok. Filmen var inte klar än så det var fortfarande lite problem med ljud och bildkvaliteèn men det skulle vi ha överseende med eftersom den inte var klar. Och det hade jag. Tyckte dock väldigt mycket om den, det var en gripande film som ändå hade humor i sig. Sådan humor vi ungdommar har. Typ hemskt tragiska raggningsrepliker men också mycket annat. (Ska vi gå till mitt rum och kolla på min klockradio?)

Följde sedan med Sofi hem till Vili där vi spelade kort, drack kaffe, pratade strunt och rökte. Skäms på mig. Känner av det idag att jag rökte en hel del igår. Är as sugen. Men jag håller mig. Jag ska inte vara någon rökare! Har mitt halsbandatt sitta och "suga" på när det krisar så det får duga. Hade ändå en jätte trevlig dag på det hela taget. Morgonen idag var dock värre. Första gången jag haft ett eget cigg paket på månader och då är det ju självklart att mamma ska hitta det, så jävla onödigt. Jag är ju inte beroende längre. Bara för det sociala och det vet hon. Men nu blev hon väll orolig för att jag skulle vara fast i skiten igen. Och jag förstår henne. Jag skulle också ha reagerat så om det var min dotter. Men jag vet att min mamma aldrig skulle vara taskig eller hård mot mig om det inte var utav en sådan anledning att hon var orolig för mig, för att hon älskar mig. Och jag älskar min mamma så in i helvete. Hon är bäst!


Kommentarer
Postat av: johanna

hah fan vad uffigt.. xD "lite problem med ljud och bildkvaliteèn " , lool xD

men kul att den var bra iaf ;)

2008-08-08 @ 17:53:01
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0