Bilmässa och dans

Vid ca 20 över 11 åkte jag och farsan för att hämta upp Emil i Rotebro för att sedan åka ut till barkaby flygfält och spana på bilar. Här upptäckte jag att det nog är ganska möjligt att jag faktiskt är homosexuell. Visst damen var rätt gammal, 67a om man ska vara exakt men när jag såg henne slog hjärtat ett extra slag. Hennes namn var Eleonor Shelby och helt underbart vacker. Hon är dock helt ur min liga, behöver några mille på kontot för att få henne nöjd. Önskar att jag hade fotat henne men så blev det inte, hittade henne dock när jag googlade lite.
 Det här året tog det bara 1 timme att gå runt och kolla på konstverken och som tur var så va vi klara när det började regna så vi drog oss då hemåt. Där vi spelade kort lite snabbt innan jag och Emil drog oss vidare in till stan för att möta upp Frida och Anton innan vi skulle gå till dansen. Gratis prova på salsa så det va kul att testa på. Jag, Frida och Anton bestämmde oss för att fortsätta och dansa en gång i veckan Emil dissade oss dock, men de kan mjag förstå. Riktigt glad och förvånad över att han följde med idag iallafall. Jag hade hur kul som helst i vilket fall som helst.
 Efter det blev det lite snack om vad som skulle göras och vem som skulle göra vad. Det slutade med att jag och Emil gick och handlade byxor till honom medan Frida och Anton drog sig och köpte skor åt Frida. Vi hittade några oerhört snygga byxor åt Emil och en jätte fin kappa åt mig till i vinter. Den kommer jag dock aldrig kunna ha råd med. Snyft. Mat blev det sen inne på mackidonken. Där det fanns folk som inte bara åt hamburgare utan även försölte äta upp sin respektive partner. Blev lite småäcklad faktiskt, tur att det inte va jag som åt. Var relativt sur och grinig då men nu e jag glad igen och brhöver inte skriva ner hur störande det var.

Kommentarer
Postat av: Frida

dansen var jättenajs och det var skittrevligt alltihop. Blir najs att vi kommer träffas varje söndag nu:D



haha, det på donken. gud, mickan!:P btw, så låter det som du syftar på mig och anton som åt upp varandra så jag vill klara upp det hela och säga: det var det inte. jag åt pastasallad.

2008-09-04 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0