Aik-bajen

Hejsan! Jag är ett kärt bajen fan och det finns bara en sak som jag verkligen vill. Det är att totalt FÖRSTÖRA allt som har med bra fotbollsanda att göra. Att AIKs målvakt hade i princip kunnat bli sprängd i tusen små bitar tycker jag bara är roligt. Låt han dö lixom. Men nu bokstavligen. Inte konstigt att det blev sämre spel från AIKs sida efter det. Vilken jävla chock. Jag skulle nästan vilja kalla det för mordförsök. Okej, lite överdrivenm kanske jag vet, men ändå. Jag och Milla drog i 87 för att vi inte vågade stanna kvar. Mest utav den anledningen att vi var rädda för att det skulle bli så jävla mycket bråk. Vill här påpeka att jag INTE är bajare. Vet ju att BA har sina rykten om att vara väldigt stökiga av sig de också, och jag vill inte hamna mitt i allt det där. Lika bra kanske för då slapp jag iallafall stå och böla när det blev 2-2. Jag var ju dock iprincip säker på att matchen skulle blåsas av. Galet att den fortsatte egentligen. Sen blev ju hela väsk helvetet fylld med öl också. Tack så jävla mycket för den och som lite plåster på såren fick jag dela kupè med två höga svin på vägen hem. Fy fan! Hash luktade det borta på norra också. Vi kallar för fan bajen för söderpundare för att de röker på och skit och sen e det någon som står på Norra och röker på. Snacka dubbelmoral. UT MED PACKET! Cigg och Alkohol för all del jag är inte den som är den, men för fan palla röka på under en match. Men måste väll ta och sova också. Ska ha något slags samtal med lärare imorn. Har fyllt i något papper som skulle fyllas i, det skulle göras i lugn och ro. Ofta jag skulle kunna vara det nu. Suck. Aja Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men jag förstår inte blåstet inte matchen av? Vili gnäller om att den gjorde det en kvart-halvtimme? Haha men han är ju knäpp, du var ju ändå där? :P

2008-08-28 @ 21:50:44
URL: http://sofiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0