Aggresiv och fientlig

Vet inte om det är så att jag varit så hela tiden, och att det bara utav någon anledning som det är nu många börjar påstå att jag är aggresiv av mig. Eller så kanske det är så att det har funnits där hela tiden och det bara nu på senaste har bubblat upp till ytan. Kanske är det bara att jag är väldigt arg av mig som person. När jag tänker tillbaka så kanske jag överreagerat på någon liten sak, som typ en reklam men vem gör inte det? Som den där Grumme reklamen, tjejen som står ute på ön och håller i rosa strumpor. Hatar verkligen henne och den där jävla reklamen! Men iallafall, sånt har väl alla utan att folk ska påpeka att man är oerhört arg av sig. Eller? Jag vet inte, kanske så är det så att jag har svårt att lita på folk och därför blir oerhört fientlig när jag möter nytt folk, och sätter då på det argare ansiktet för att skydda mig själv? Låter vettigt. Men varför har det i sådanna fall blivit så nu på senaste tiden att jag har svårare att lita på folk? Tål att tänkas på. Men det kan också vara så att det är mig själv jag har svårt att lita på? Lita på mitt omdömme och att jag väljer "rätt" folk att umgås med? Jag vet faktiskt inte. Vet bara att jag har blivit lite smårädd senste tiden, spec när ja märkt hur fuckade folk kan bli när de förändras. Får konstiga saker för sig som jag inte känner igen. Det som gör mig mest räddär nog att jag är rädd för att också ha förändrats så förjävla mycket. Så länge det är bra förändringar tycker jag nog igentligen inte att det spela någon roll. Det jag har märkt på kompisar har dock inte varit till det bättre.

Gårdagen var jag hemma hos Vili med Sofi och honom iallafall. Sofu fick ordentligt med revanch på mig iallafall i chicago. Fyrtal och allt va det nu va. Sheisse,  nästa gång du bruden! xD Kollade på sing a long och Ruschour 2 och hade en väldigt chill fredag. Ovant men väldigt skönt. Får se hur det blir till  kvällen. Skulle vara skönt att bara vara med mamma och pappa också. Well only time will tell.

Kommentarer
Postat av: Dessi

Välkommen till världen av gömnde aggresioner!

Jag visste att du hade de i dej:P

Klubbtröja kommer på torsdag^^

Kram Dessi<3

2008-08-16 @ 21:10:58
URL: http://deardeassi.blogg.se/
Postat av: Ceestar

Yes, så true... :P

2008-08-17 @ 09:08:13
URL: http://ceestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0